Livet som mamma til Nicolai og Filippa

torsdag 24 juni 2010

Grillings i finväret

Igår var det et knallandes fint vär, og den ble tilbragt ute i med 2 småtroll. Jeg har dratt på meg en skikkelig forkjölelse, så så veldig mye fornuftig gjorde man da ikke.

Bare släkket og ble hakket bunere bare:P


Storebror hjelper lillesöster med å slukke törsten i varmen. Vann på flaske er visst godt:)

Utpå ettermiddagen slengte jeg på sommerkoteletter, bakepoteter og pölser på grillen. Her skulle grilles igjen.
Ikke årets förste, og ikke årets siste grillings;)


Jada, skulle virkelig hatt ny grill, men ting tar tid. Så nå står den stakkars falleferdige kulegrillen i ei balje for å få litt höyde:P


Storebror er veldig opptatt av hva lillesöster gjör..... som også selvfölgelig begynte mase om at hun var sulten...akkurat i det maten vår var ferdig.
Så det ble mest å sluke maten og skynde inn for å mate sjefen sjöl..



Innimellom sytinga var humöret strålende, og sykdommen er visst long gone. Litt snörr igjen....for de som vil ha den infoen servert...


Ser ikke mye brunere ut, nesten så jeg har en kvote. Satt i bare BH idag, og DER har jeg fått mengder farge.
Storebror måtte forevige en släkk mamma...


Snuppa elsker å sitte på låret og gynge ivei... ser litt suspekt ut, men det er visst utrooolig göy! :D

Inga kommentarer: