Livet som mamma til Nicolai og Filippa

måndag 14 juni 2010

Suttelutt og trött som fy!

Först et bilde som en påminnelse om hvorfor man faktisk orker, og holder ut:


Hun er heldig som faktisk er söt. Ellers hadde dette blitt farlig slitsomt.
Igår kom hun seg ikke i drömmeland för noen minutter för midnatt. Da var hun utslitt, og mamman var dödtrött....og irritert på det meste...
Kröp i seng, og sov helt til 4. Da var det noen som våknet for pupp. Og nektet sovne igjen.
Hun fikk ligge litt i sengen å grine i håp om at hun skulle sovne som hun bruker, men den gang ei.
Endtemed at gubben tok henne med ut i stua og der sovnet de tydligvis en liten stund igjen. Men jeg fant ikke roen, og ble liggende. Det var altså 4 timer sövn på meg.
Totalt 13 timer sövn på 3 dögn eller noe slikt.
Begynner ta på kjenner jeg, men hva gjör man?
Ser ingen tegn til tenner, så må väre forkjölelse alene som irriterer min lille solstråle. Sutten har blitt en fölgesvenn, også når man skal sove.....bare IKKE på natten!
Sov fra 8-10....MED sutt;)
Jaja, skal ta igjen om en 15 års tid jeg. Ren terror! :D

Inga kommentarer: