Livet som mamma til Nicolai og Filippa

söndag 4 juli 2010

Förste möte med "lillefrökna"

Idag var det litt kjedelig vär på formiddagen så vi tok med oss gaver og dro til Oslo for å hilse på Fjollas nyeste lille kompis:)

Her er velkommen-til-verden-gaven jeg holdt på med for noen uker tilbake, som jeg ikke kunne legge ut bilde av, me nnå har de fått den, og sett den.
Så nå kan jeg legge ut bilde av den:


Min förste BLEIEKAKE!



En uke hadde den lille rukket å bli, et lite sött knött med masse mörkt og silkeblött hår..

Og lille fjolla mi så enorm ut i forhold;)

Her er lille jenta littegranne sint, var visst veldig sulten når vi var på besök. Så mamman hadde litt å stå i.

Men det får man lov til når man er liten og söt...


Lille sovnet til slutt på pappas bryst, og der var et visst godt å ligge...

Et stk stolt nybakt pappa...

Og en ganske så uforskammet oppegående mamma..... jeg fölte meg vel ikke sånn etter en uke.....

eller så har jeg glemt og fortrengt;)


Var veldig kos å hilse på dem og se den lille. Skal bli morro og fölge utviklingen i årene som kommer.

3 kommentarer:

Hege sa...

Hadde du noe oppskrift på bleiekaken, eller har du funnet på av deg selv?
Jeg vil også lage en sånn, men vet virkelig ikke i hvilken ende jeg skal begynne :P

Hege sa...

Hei igjen..
Du, jeg er nesten nødt til å slette innlegget du ga meg inne på bloggen min, med linkene til bleiekaka.. Hun jeg tenker lage den til leser bloggen min, så tenker det er en smule avslørende :P Men jeg kopierer gjerne likene inn hit, sånn at jeg finner igjen til dem. Håper det går bra :D

Bleiekake oppskrift:

http://www.youtube.com/watch?v=QSaLp8Dk1b0


Bilder av ulike:

http://www.google.se/images?hl=sv&q=bleiekake&um=1&ie=UTF-8&source=univ&ei=vHP-S6qjLpDv-Qa4s6WFDw&sa=X&oi=image_result_group&ct=title&resnum=1&ved=0CC4QsAQwAA

inger-elise sa...

var veldig kos med besøk, og bleiekaka er kjempefin!! Har hedersplass på spisestuebordet enda, hehe:o)