Livet som mamma til Nicolai og Filippa

söndag 24 maj 2009

Markedsshopping og pizzasluking


Idag har jeg og sönnen hatt selskap av ei venninne. Vi tok en tur inn til byen for å traske rundt der på marked. Sperret av halve sentrum med masse boder og skrammel. Svinesundskrammel. Herlig! Fant ikke så veldig mye bortsett fra en t-skjorte til sönnen med teksten "Storebror". Så stolt vöttö. Hintet til han i dag ang hva som skal skje, tenkte få mannen til å forklare det i kveld eller närmeste framtid.

Så tok vi en liten pause for å sette oss på en pizzarestaurant og gödte oss litt, og skravle.
Kjempekos. Dro hjem etterå ha kjöpt nytt regntöy til trollesönnen(som forövrig har hatt extremt dårlig tålmodighet idag...som sin mor) i solsteken.

Shoppet en del mat för vi vendte nesa hjem i skogen.....skulle bare ha bröd jeg.....kom hjem med 2 fulle poser*sukk*

Nå skal jeg sette igang med ryggbiff og potetgrateng för elskede mannen kommer hjem fra jobben.


Deilig at en del av tröttheten har gitt vike......men ikke for noe positivt: tristheten. Så film igår kveld. Sippet meg gjennom hele filmen. Og jeg blir tåröyd for ingenting. Ikke morsomt. Men men, kunne vel värt värre.


Inga kommentarer: