Livet som mamma til Nicolai og Filippa

söndag 3 maj 2009

Sönn avlevert, og fant Torp på vei hjem....

Jeg og sönnen dro hjemmefra kl 9 imorges. Han skulle til pappan sin som bor i Linköping. Vi bruker mötes på halvveien i Falköping. Tar nöyaktig 2,5 time å kjöre....om man ikke er sulten ved annenhver bensinstasjon på veien da. Noe jeg nesten var.
Skulle möte dem 11.30 i Falköping, kom dit 11.45. Leverte lilletass med masse klemmer, og vendte snuta og Rav`en hjem igjen. Og deretter var jeg innom hver eneste bensinstasjon på vei hjem. Har så lyst på den nye cd´n til Beyoncé, men den var utsolgt på Nordby og finner ikke noen andre steder. Dritt. CDON.com here I come om en liten stund.
Hadde bestemt meg for å ta en liten tur på Torp Köpcentrum i Uddevalla mens jeg enda kjörte forbi der. Oooh, fant mye fint altså. Mammaklär, ammebh-er jeg allerede har ikledd meg pga at de vanlige ikke lenger passer så bra. Fant også litt snax, schampo og negelakk, og parfyme. Ordentlig kosedag alene på shopping uten gubbe eller unge. Litt godt det der.
Men man blir sliten og släkk etter en halv dag i bil og på kjöpesenter, så nå roper soffan höyt her. Tror jeg skal la meg lokke dit ja. Ta med meg magen og velte meg ned under masse dyner og puter og vente på mannen:)

Inga kommentarer: