Livet som mamma til Nicolai og Filippa

lördag 27 juni 2009

Hot ´n spicy

Guuud, så varmt det er! Den her uken har til nå bare värt varm varm varm. Og deilig! Men når man jobber er det litt småkjipt. Kaldt og deilig på jobben, som en vegg når man kommer på utsiden den döra. Og fine bilen uten väre seg AC eller Klima.
Men vi liker den alikevel.
Nå skal jeg ha fri med de to mannfolka mine i helgen. 2 deilige dager som skal tilbringes i sola(må få litt farge) og så en tur på Mat & Trebåtfestivalen i Halden.
Idag kom min kjäre kollega tilbake fra en liten 10-dager ferie. Han hadde värt en tur på festival i Göteborg. Og kjöpt potetgull. Hot sterkt chilikrydret så inni hä....! Tok en liten smakebit av et stakkars hjörne. Var advart på forhånd. Nesten redd bebisen skulle komme krypende ut av ren skrekk. Men neida, den reagerte med kraftige spark. Om man kan kalle de små puffene for kraftige.
Men jeg merket dem godt. Var den noen som ikke likte sterk pottis?? Hihi..
Nå skal jeg og sönnen snart kaste oss over 4 kurver jordbär...om han da klarer å putte i seg brödskiva si först.

Inga kommentarer: