Livet som mamma til Nicolai og Filippa

fredag 19 juni 2009

Hva skjer a Bagheera? 80+ da eller??

Hva hender i kroppen min om dagen?? Joa, jeg er på tjukken og alt det der, men hva har skjedd med energien min? Jobbet ikke så mye mer enn vanlig i går, fikk riktignok mye varer, men jeg hadde jo hjelp til det, og sto stort sett i kassa. Rett opp og ned kan bli ganske slitsomt for ryggen og bein. Men igår tok virkelig kaka på meg altså!
Holdt nesten på å begynne å grine den siste timen. Hadde jeg kappet av meg beina hadde sikkert blodet bare forset ut, og värt overlykkelig over å ha kommet noen vei. Föltes som det satt fast der nede. Når jeg vel fikk satt meg en liten stund så prikket det og sprengte i beina.
Hentet lille trollungen i barnehagen, kom hjem og gikk rett i soffan. Mannen kom hjem en time senere, da lå jeg og sov!
Guttungen koste seg med Playhouse Disney.
Resten av kvelden ble tilbragt i soffaen og film og mann, med beina höyt.
Våknet i morges og kjentes som jeg hadde löpt noe maratonaktig. Jösseball!
Jeg var stöl!!!
Hadde vondt, og var fortsatt sliten. Kjempetrött. Tok en evighet å våkne ordentlig.
Nå har jeg sittet på rompa siden jeg kom hjem for halvannen time siden.
Skulle liksom värt ute og fått frisk luft og holdt kroppen i form, men hva gjör man om kroppen ikke orker. Bare skriker "NEI"?!
Den friske lufta går nok ingen steder...
Får vente til jeg har energi nok til å bevege meg utenfor.
Begynner å kjenne bebisen. Både liv og hva den gjör med meg:) Bobler smått en gang iblandt når jeg slapper av. Kan jo såklart väre noe annet, men det er en fölelse som sier noe annet.
Gleder meg til det kicker skikkelig:D
Nå kommer mannen hjem om en time + litt til.
Sluke litt mat kanskje, og sovne tidlig, og håpe at kroppen ikke föles som 8-måneders-mage imorgen.
Ha en fin midsommar og St.Hans!

Inga kommentarer: