Livet som mamma til Nicolai og Filippa

måndag 15 juni 2009

Min 27-årsdag i bilder...

I dag fyller jeg 27 år. Her er dagen i bilder og litt tekst. Hurra for meg;)


Jeg våknet med min kjäre ved min side, og fikk et videokamera i gave av han og sönnen:D

Utrolig genial gave nå som vi venter bebis. Fra sönnens bebistid har jeg bare korte 11 sekunders snutter fra et noen-år-på-nakken-digitalkamera. Nå har vi ordentlig, så kanskje man får med fler blinkskudd.

Mannen dro på jobb etter å herjet litt i hagen. Så overlot han pittelitt igjen til den som har 3 år igjen til ho blir peppermö.


Jeg fikk den store gleden av å klippe noen stakkars kvadratmeter gress/mose-plen som han så snillt overlot til sin kjäre. Var ikke store flekken, men det er jaggu slitsomt likevel....


Så igår kveld hadde han lekt en del med hekkeklipperen, og restene kunne jo ikke ligge og slaske på gressplenen. Rake opp litt gress og et par lass med oppsmulet hekk. Men dette er greit göy arbeid. Lett og herlig i solväret.

Jeg har virkelig ikke grönne fingre, men forsöker å läre. Gartneren i familien er nok min kjäre. Han trives veldig bra der ute i hagen. Det gjör iogforseg jeg og, men jeg liker best av alle teite ting å luke ugress og pusle med småting.

Vi har et antall blomsterbedd rundt omkring, men akkurat dette beddet er mitt. Min lille blomsterbebis. Så den tok jeg hånd om idag.




Sönnen sitter i sanskassa si med ALLE lekene i den..

Ved 17.30-tiden kom min bror og hans familie og foreldrene mine en liten tur på kaffe og kake. De hadde med seg blomst og kake. Mormor hadde sendt med en ripsbusk som jeg hadde önsket meg. I en alder av 27 er det ikke mye jeg önsker meg. Rips er godt. Rips er sunt. Det blir bra=)

Nå er det kvelden med mannen...

Inga kommentarer: