Livet som mamma til Nicolai og Filippa

torsdag 25 juni 2009

Kick-boxing??

Den siste uken har lille Baby R begynt å gi seg til kjenne. Jeg var jo litt tvilende forrige uke. Men nei du, tok nok ikke feil. I flere dager har den lille holdt på. Ikveld mer enne noensinne. Og såpass klart og tydelig at jeg kjenner det godt. Tilogmed i helt avslappet tilstand så kjente jeg et lite "poff" under håndflaten når jeg holdt den löst på magen. Mannen skulle også pröve å kjenne....men da ble det stille. Så han hadde ikke så bra tålmodighet til å vente det inn igjen;)
Det er helt sinnsykt deilig å vite at det finns noe der. Fortsatt litt uvirkelig...men nå er det liv der!! :D
Og på mandag er det ultralyd. Da skal vi få se Baby R for förste gang. Glede seg!
Ha en fin kveld videre. Nå er det nattelull på meg, og is til mannen i varmen.

Inga kommentarer: