Livet som mamma til Nicolai og Filippa

torsdag 4 juni 2009

Wow! Lettere sjokk og en fin dag

Jösseball!

Har hatt en strålende bra dag på jobb, våknet tröttere enn tröttest, og ville ikke stå opp når elskling lå ved siden av. Heldigvis sto ha nopp samtidig. Lettere da enn å se han sove sött videre.

Fikk et lass med varer, men hadde oppläring og sjefen var der itillegg,så vi var 3 stk på jobb. Oppläringsgutten klarte seg bra selv i kassa, så vareberget ventet trofast på meg. Artig å kose seg uten å stresse med det.


Kom hjem og hentet en glad og blid 4-åring på dagis. Deilig. Normalt skriker han og löper motsatt vei så fort han se meg. Artig skjönner du. Bra han koser seg i bhg, men virker jo som jeg misshandler han jo. At han ikke vil väre med hjem.


Herr Troll som han også kalles spiste masse middag, og jeg satte igang med å henge opp töy. Underholdning på höyt nivå altså!

Kjapp dusj, på med klär. Og jeg så meg i profil. Mega-mage jo! Wow! Er det mulig??? Om 2 dager er jeg 14 uker på vei.....og dette ser seriöst ut som 5-6 måneder.

Trodde ikke jeg hadde blitt så mye större, men snakk om å bli blendet i speilet da. Eller väre regelrett BLIND!!!


Jaja, det blir vel ikke bedre av at jeg klager over det, litt artig når folk spör da. Og jeg svarer at ejg bae er 3 måneder på vei:D Tror vel jeg ljuger eller noe;)

Snart er det Tupperware-demo hos svigerinne, og jeg gleder meg stort. Tupper er bra. Det liker vi! Og da dumper vi sönnen på jobben til mannen så lenge.

ha en strålende kveld videre.

Her fölger bilde tatt idag som dokumentasjon på size-mage:



Inga kommentarer: