Livet som mamma til Nicolai og Filippa

onsdag 3 februari 2010

Dåpsinvitasjoner ferdig!!

Mandag kveld satt mannen og jeg og klippet invitasjonskort. Jeg tegnet etter mall, og han klippet.
Igår etter å ha hentet sönnen på dagis satte jeg meg til rette på kjökkenet og gjorde dem ferdig. Med pynt og bilde.
Innsiden har jeg ikke tatt bilde av grunnet at jeg ikke har skrevet teksten enda. Litt usikkert hvor vi skal ha "dåpsfesten" nemlig . Her hjemme er uaktuellt siden huset er lita som ei lekestue:) Låven kunne värt et alternativ, men er usikker på väret.
2 mai kan väre kald. Så blir nok lokalet som hörer til kirken her borte.

Det var litt dårlig lys her igår kveld da jeg tok bilde av kortet, så det bärer litt for mye rosaskjär. Bildet er opprinnelig svarthvitt.

7 kommentarer:

Elin sa...

Så fine kort a, Lisa!!

Fru Lunde sa...

Kjempefine,Lisa! :o) Stilrent,men så personlig og fint! Du har også en mann som klipper *ler*,de er kjekke og ha de! Bordkortene til bryllupsfesten vår klippa Lundemannen her,55 stk papp hjerter,hihi :o)

inger-elise sa...

Utrolig fint!! :o) Kjempeflink er du!

Hege sa...

KJempefint dåpskort ja. Har selv begynt å tenke på hvordan jeg skal løse det, når den tid kommer. Har "Heldigvis" god tid igjen, for blir vel ikke dåp før i juni :o)(lillegutt må vel bli født først kanskje?!)

Ove Andrè, Stina Beate, Anders Kristoffer og Emma Victoria Klungreset. sa...

Å så herlig kort da Lisa, kjempe fint var det, av verdens nydeligste lille trulte. Hm.....mon tro om jeg burde laget takkekort fra bryllupet vårt snart også :) (virkelig seint ute, ja jeg vet)

Elina sa...

Heisann :) nydlige blomster på kortet... Vet du hvor jeg kan få tak i sånne?

Kjempe søtt dåpskort du laget :)

Lisa sa...

Elina:

Disse er kjøpt på Bikuben i Oslo.
"Prima"-blomster
http://www.bikuben.com/produkter/pynt-og-dekor/blomster/prima/tuber-tinnbokser/