Livet som mamma til Nicolai og Filippa

onsdag 24 februari 2010

Hahah! Oh, store triumf!!!

Bare sånn på sköy prövde jeg mine gamle bukser fra tiden för jeg ble gravid... faktisk for 2 år siden da vekta var litt höyere enn önskelig.
Jada, jeg har spart dem.. Men idag er jeg glad jeg ikke har kastet mine gamle sukk-og-stönn: str 42-bukser. Har flere slike.
De sklei rett på a gitt! Oh store glede. Riktignok litt mye valk som plöste ut på toppen, men at de satt der med knappen igjenkneppet, uten å true med å sprekke fikk denne dagen til straks å bli mye bedre.. Nå har jeg gått i mamma-pants i et helt jävla år, og er på godt norsk MÖKKALEI strikk i livet.

Da er det et tegn på at selv om vekta går saaaakte nedover, så går den nedover hvertfall. Nå er neste milepäl å komme i jeans.

To be continued!

2 kommentarer:

Ove Andrè, Stina Beate, Anders Kristoffer og Emma Victoria Klungreset. sa...

hihi, ja noen kommer ut av gravid buksene, mens andre snart må begynne på dem, og det uten å være gravid.....oj huff mygaaaad. På tide med slankekur ja. Nei seriøst, mega glad på dine vegne Lisa, det er godt å komme tilbake til "normalen" igjen :)

Hege sa...

Ta en titt på bloggen min. Ligger en award til deg der inne og venter :D