Livet som mamma til Nicolai og Filippa

lördag 27 februari 2010

Takk til Hege for god hjelp:)

Idag har barna og jeg värt en snartur på Nordby og Svinesund for å handle litt smått og godt:)

Lillemor var ikke enig med meg om at man kunne vente med å spise til man kom vel hjem og innenfor döra. Neida, illskrik halvveis inn i skogen. Var bare å stoppe det, av med jakke og sette seg godt til rette og mate...midt på veien:P
Deretter sovnet hun dönn. Så det var rett i vogna og pakke godt inn når vi vel kom hjem . Var glatt gitt. Slapsegörr hele veien, og snöregnet lavet ned.

Satte meg litt på nettet når jeg kom hjem, trollungen forsvant rake veien opp trappa og rett i legokassa.
Så fikk jeg hjelp av Hege med bloggen. Hun viste meg hvordan man linker til, og hvordan man endrer bakgrunn. Og det var så lett at jeg fölte meg hakket dum her:P

Men tusen takk skal du ha!! Det hjalp veldig å bare få endret litt på utseendet:-D

Nå er magen full av Svinesundgodis*stönn*.
Snart våkner lillefrökna for mat.
Har også sörget for å pumpe meg, så kan far og datter öve seg på flaskemating ikveld. Gikk ikke så bra igår. Men en dag må hun vel resignere stakkar liten.

Ha en strålende klissvåt og klinete snöblandet regnlördag videre:-D

5 kommentarer:

Ove Andrè, Stina Beate, Anders Kristoffer og Emma Victoria Klungreset. sa...

å guuuu så herlig bloggen din har blitt Lisa, rett og slett nydelig. Ser virkelig at jeg trenger opplæring også....sukk :)

Lisa sa...

Takket väre Hege på "Vårt Familieliv"-blogg. Hun forklarte hvordan grönne jeg fikk ti llitt annet enn det amatörmessige som var för. Ikke vanskelig i det hele tatt.
Jeg misunner deg overheadbildene dine. Hvordan gjör du de? Den du har nå med Anders hoppende i senga og det rundt...om du skjönner. Photoshop? Eller enklere enn så? Jeg har ikke photoshop.

Ove Andrè, Stina Beate, Anders Kristoffer og Emma Victoria Klungreset. sa...

Jeg prøvde meg ut selv jeg, var jo ikke så vanskelig !!! Ikke når man gikk på den siden i så fall. Den overheaden har jeg laget i photoscape, myyyye enklere en photoshop, bakgrunnsbilde fant jeg bare ved å søke på google. Du burde absolutt laste ned photoscape, det er gratis på nett, kan lage fantastisk herlige digi scrap i det programmet !!! Enkelt for oss amatører :)

elin sa...

Bloggen din ble kjempefin!! Må få litt hjelp etterhvert jeg og ja..

Hege sa...

Så flink du har vært, Lisa! Dette ble jo kjempebra! Og du, var ikke mye hjelp i meg sånn egentlig. Du greide jo det meste selv, trengte bare litt tips om hvor du f.eks skulle kikke etter nye bakgrunner. Bloggingen blir straks mye morsommere når man kan gjøre bloggen til sin helt egen med litt mer avanserte ting ;)