Livet som mamma til Nicolai og Filippa

söndag 28 februari 2010

Lite produktiv dag du...

Dette har värt en ordentlig görr dag!! Skikkelig mökkadag man godt kunne ströket fra kalenderen.
Begynte bra, men av en eller annet teit grunn ble jeg og gubben uenige imorges rett för han dro på jobb. Og etter det forble jeg på ordentlig pissehumör. Og ikke noe å ha i hus i det hele tatt.

Det gikk jo såklart utover sönnen. Ikke så at jeg var dritt mot han, men har sittet å suret foran pc´n mesteparten av dagen. Og jeg kjenner jeg trengte det:P Småtassen har värt flink og snill gutt hele dagen .Lekt for seg selv med lego, og kommet til meg med legobiter som ikke vil fra hverandre..som de små fingrene ikke klarte fikse på egen hånd.
Han er så söt den lille store tassen min.
Utpå ettermiddagen rett för lillefrökna våknet steg humöret. Og har värt bra siden.

Satte igang med å lage middag. Ei venninne laget Moussaka her om dagen, og fortalte at hun hadde fått det hos Fru Lunde helgen före. Og helt siden jeg hörte det har jeg hatt skikkelig lyst på moussaka.
Og idag lagde jeg det...heeelt fra bunnen av*så stolt*.
Godtgodtgodt!!

I kveld er det OL-avslutning. Har värt göy, men skal bli godt å komme ut av sportsbobla igjen.
Og på tirsdag starter neste sesong av "Frustrerte Fruer"!! Weeeiii! LISA GLEDE SEG!

1 kommentar:

inger-elise sa...

Såååå flink du har vært da, moussaka helt fra bunnen a gitt! :o) Bra at dagen ble litt bedre etterhvert, men slitsomt med sånne dager ja.

Du har fått veldig fint design på bloggen din foreessten !