Livet som mamma til Nicolai og Filippa

måndag 1 mars 2010

Svidd tottelott... og bomtur til Strömstad

Idag sto jeg opp som vanlig 6.30(netopp matet lillefrökna, så var ikke så vanskelig å stå opp), hoppet i dusjen og fikk ordnet sönnen som skulle i bhg rett för 8. Og jeg skulle til etterkontroll av etterkontrollen. Klippe trådene på spiralen. Satt på venterommet en stund, og ingen barnmorska dukket opp.
Sjekket tlf da jeg hadde en erindring av art jeg hadde skrevet det opp der som varsling.
Joda, det hadde jeg.
Den skulle varsle meg ikveld!! Kl. 20. For at jeg skal dit IMORGEN*sukk*.
Snakk om å väre dum.

Jaja, hjem igjen for så å vite at mannen, nei han skulle ikke på jobb idag. Han hadde fri! Og jeg som hadde skyndet meg hjem fra Strömstad:-/
Jaja, sendte han ut for å måke snö med 4-hjulingen. Lillemor og jeg hentet sönnen på dagis kl 12. Hun sovnet i bilsetet, så det var rett i vogna når vi kom hjem. Orket ikke gå idag, blåste og snödde som tusan tidligere i formiddag.

De to gutta fortsatte ploge, og tok turen til naboen og frotsatte der. Jeg tok med meg vogn og ruslet den lille biten dit for å "drikke kaffe".
Vel hjemme igjen ble sönn igjen ute mens vi gikk inn. Lillemann kom inn 1 time etter. Iskald på tottilottene. Som vanlig satte ha nseg foran vedovnen for å varme dem.
Denne gangen valgte ha nå böye seg bakover så tärne kom oppetter ovnen....bare med den feilen at de kom PÅ ovnen.
Hyl og grin. Rett i vasken med kaldt vann.
Nå vralter ha nfram stakkars. Men hjalp litt å bli med mannen på soverommet å spille MarioCart Wii på store tv´n. Da hadde man brått ikke så vondt lenger;-) Söt og.

Inga kommentarer: