Livet som mamma til Nicolai og Filippa

onsdag 10 mars 2010

Og der tok yatzyblokka slutt...


Imorges tok vår elskede MaxiYatzy-blokk slutt etter et halvt års langt forhold.
Den har fulgt oss i tykt og tynt, på Italiareise og på fjelltur.
Og jeg vet jeg har skrevet om det tidligere. At vi spiller mer Yatzy enn hva som godt er....innbilder jeg meg.
Denne blokka har värt på str med alle andre yatzy-blokker og med spill på BEGGE sider. Så det vil si at det har värt spilt mye Yatzy i dette hus.
En jeg husker godt var da jeg satt med kraftige rier kvelden den 25 november. Mannen slo yatzy i 3-ere på ETT slag.
En annen er at jeg har slått yatzy i 6-ere på absolut siste kastet i et spill og danka gubben laaangt ned på poengscoren*gliser max*.
Og så klart vi har holdt poengscore-ordning.... Som jeg enda ikke har värt med på å toppe.
Imorges skilte det meg 7 poeng fra å slå mannens toppscore på 533 poeng! Suuug altså!
Nå skal det snart til innkjöp av ny blokk...må bare Yatzy-detoxe oss först. Blitt litt mye til tider:)
En annen ting: Idag skal lillefrökna og jeg på babytreff med Novemberjentene-09 fra Babyverden-forumet:) Vi glede oss!
Snakkast!

4 kommentarer:

Ronja sa...

Haha, herlig! Yatzy av alle ting! :D

Ove Andrè, Stina Beate, Anders Kristoffer og Emma Victoria Klungreset. sa...

Jasså, har funnet veien inn på babyverden du også ja :) Var det koselig på treff da ?

Line sa...

Ja, det er hvertfall meningen jeg skal på Fredrikstad ;D Hun bare lurte meg i natt, var det jeg visste. hehe.. :p

elin sa...

Maxi yatzy er undervurdert, det er så gøy!!!! Dessverre syns ikke Martin det er like moro som meg. Men UNO, det er vi avhengige av:-)