Livet som mamma til Nicolai og Filippa

tisdag 30 mars 2010

30 Day Shred

Jeg er kvalm, fysisk kvalm i hele kroppen!
Melkesyra skviser seg gjennom årene mine i dette öyeblikk!

Dro opp til jobben til mannen idag og hentet 30 Day Shred-dvd´n som jeg har ventet på.
Og frökna sover, sönnen leker, og jeg gikk på soverommet for å trene.

Tok först mål av kroppen, og hoppet opp på vekta.
Her skal dokumenteres. Så om du ikke vil se bilde av rompa mi, slutt å scroll nedover siden.

Level 1, dag 1:

Vekt: 77,3 kg
Arm: 30 cm
Mage/midje: 93 cm
Hofter/rompe: 108 cm
Lår: 63 cm

Jeg kommer legge ut för/etter-bilder.

Ja, her kommer för-bilder. Og hold kjeft og ikke le. Jeg gikk tross alt opp 27 kilo under graviditeten med lillefrökna. Og var/er veldig glad i det meste som kan stappes i munnen og tygges.
Mat og godis er digg!



Sideflesk...og lår som mötes:-/

Jeg skammer meg litt over å dele räva mi med alt og alle, men det gir meg en dytt til å fortsette med den daglige treningen, så jeg kan dokumentere senere at det gir resultater.
God fornöyelse;)

2 kommentarer:

elin sa...

Jeg er 100 ganger mer slaskete til vanlig enn det du er på bildene hvertfall! Som nettopp har født din andre, det er jo helt utrolig. Med DET gode utgangspunktet der kan det ikke ta lang tid før du er stram hvertfall!

Anonym sa...

hvor er etterbildene?