Livet som mamma til Nicolai og Filippa

fredag 12 mars 2010

Hvetebolle...

Ja, det er akkurat det jeg har.
Jeg og barna tok turen til politiet for å skaffe pass til lillefrökna. Vi skal snart ut på tur.
Men först måtte vi til Fotograf Trollbu for å ta passbilde.
Etter et par knips så satt frökna der som en stokk med pepperkornöynene sine å glodde inn i linsa.
Og dette er resultatet. Bildet er litt dårlig da scanneren min er litt slöv, så jeg tok bilde av bildet istedet.

Hun ser ut som en hvetebolle!
Trillrund. Mamma holdt på å le seg ihjel da hun så det.

Jeg har ofte hört spörsmålet om jeg har flöte istedetfor melk. Og iblandt kan det jaggu se slik ut.
Sönnen var likedan. Han var så spe når han ble födt. 1 mnd senere ser det ut som man har pakket han inn i ei dyne.... så tjukk ble han:)
Men jeg blir helt varm når jeg ser på bildet. Hun er så god. Akkurat som en liten bamse.
Åh, som jeg elsker de barna*smelte*

6 kommentarer:

Ove Andrè, Stina Beate, Anders Kristoffer og Emma Victoria Klungreset. sa...

aaaaaaaaaaaaaw.....gode jenta da !!! Er jo bare topp om du har "fløte". Lider ingen nød hun da nei. Anders var også slik, og er det fortsatt i grunnen....hihi :)

Fru Lunde sa...

åååå,så alvorlig og sååå nydelig! :o)))

Line sa...

Tusen takk, jeg håper du har rett, nå begynner jeg å bli veldig lei ;D hehe..

For en nydelig "hvetebolle"! :D

Anonym sa...

Hehe, fantastisk morsomt ;o)

Inger-Elise sa...

Den siste kommentaren var fra meg ja ;o) Kjempesøt er tulla med pepperkorn-øya og hvetebollekinna sine :o)

elin sa...

Haha, skikkelig bra mug shot, ser ut som hun nettopp har blitt tatt på fersken;-) Veldig søt da!!