Livet som mamma til Nicolai og Filippa

fredag 26 mars 2010

Sykdom og ferdigstrikket... (litt ubehagelig info)

Den utsökte strikkekjolen til frökna som jeg begynte på ble avsluttet idag*sååå stolt*!!

Men du kan bare glemme at det ble en kjole. Endte om som tidenes styggeste lue, som jeg stolt skal bäre neste vinter. Mangler en orange pompom-dusk överst bare.
Mannen sitter meeeget ufrivillig modell *haha*

Og sönnen har klaget over magevondt hele dagen .Seff spiste jeg pannekaker til frokost, og dét så jo han, og så ville han også ha.
Hadde ikke särlig lyst til å gi han det med tanke på magen, men men...hva gjör man. Fikk prakket på han litt yoghurt etterpå.
Så har han hengt litt her hele dagen. Sett Lövenes Konge og tatt det ganske så piano.

Så måtte han jo ha lunch. Og jeg prakke på litt yoghurt igjen. Han var nemlig ganske lös i magen i morges.
Midt i måltidet: "mamma, jeg må kaste opp!"
Fuck...


Stakkars liten...

Og han tar den lengste veien innom stua. Der er det store spriker mellom gulvplankene, og ei stor matte i tv-stua.
Ikke gå rett gjennom gangen med filleryer. Nei. Spyr over hele gulvet og over halve matta.
Yoghurt i sprekker og overalt. Og snakk om sprut overalt.

Mannen fikk höytrykkspyle matta ute for å pröve å renske opp i driten, mens jeg skura og skura og skura gulvene inne.
Og samtidig våknet lillemor. Alt på en gang.

Lukter surt her enda*sukk* Faen....

2 kommentarer:

Fru Lunde sa...

usjameien! Det er utrolig for mengder som først kommer og da! Men stakkars liten,god bedring til Lillegutt! :o)

inger-elise sa...

usjamejen, får håpe formen hans er bedre! Han måtte løpe om stua ja, snakk om gjennomtenkt, hehe. Skikkelig kul lue du fikk strikka å, hehe ;o)