Livet som mamma til Nicolai og Filippa

söndag 14 mars 2010

Söndagsbad..

I går fikk jeg hentet Filippas "dåpsgave" på posten. Vi gjorde en avstöpning av foten hennes når hun var 2 måneder gammel.
Samme jeg gjorde med sönnen for 5 år siden. Likt skal det väre.

Slik ser den ut: FIN!
Idag hadde min bror, svigerinne og deres 2 dötre, min mor og stefar og jeg med mine 2 barn leid bassenget på Bakke for å bade der. Lillefrökna får jo ikke lov å bade på Quality i Sarp för hun er 6 mnd gammel.
Hakke peil på hvorfor:-/
Kortere vei og billigere på Bakke også. Frökna storkosa seg. Og det gjorde vel iogforseg vi andre også.
Og sönnen övet seg i å "svömme" med armringer på dypet. Noe som har värt veldig skummelt tidligere....men som kommer seg for hver gang han er i vannet.
Snart sydentur, og da er det bra om vann-vanene er inne.

Her er lille jeg:)

Lille jeg og tante:)


En plaskende storebror..


Mormor, lille jeg og storebror..

4 kommentarer:

Fru Lunde sa...

så fint å ha slike fotavtrykk av barna da,Lisa! :o)

Det ser ut som Fillippa koste seg i vannet? :o) Hvor mye kostet det å leie hele bassenget da?

Ha en flott kveld :o)

Klem Cathrine

Inger-Elise sa...

Så moro med bading da :o) Hvor bestilte du fotavtrykket fra foressten??

Lisa sa...

Filippa kosa seg ja:) Gjorde vel alle faktisk. Deilig å ha et helt basseng selv. Koster 400,- å leie hele en time. Derfor vi alltid tar med hele familyn:P

Fotavtrykket er bestillt fra Lifestone.com. Bare vent I-E, det er reklame om det i alle Go´Boken-böker og alle gravidblader så og si.

Inger-Elise sa...

Ja da har jeg sett det ;o) syns det ligna på det man kan bestille derfra ja, koster vel en del etter hva jeg husker, men fin "dåpsgave" ja.