Livet som mamma til Nicolai og Filippa

fredag 2 april 2010

Sidesover...

Lille bertefrökna har begynt å bli en sidesover. Kaster seg over på venstre skulder og stapper ansiktet inn i närmeste bamse som ligger der.
Og inatt hjalp faktisk den bamsen når hun våknet ved 4-tiden.
Istedetfor å ta henne opp og gi henne kosepupp la jeg bamsen, som hun hadde kastet bort, ved siden av ansiktet. Og da gryntet og snöftet hun og trykka ansiktet inn i bamsen og sovnet som en stein igjen.
*ler* Noen har smokker, vi har bamse. Men det funket. Jeg måtte jo likevel stå opp og ordne med henne, men det beviser jo at hun hvertfall ikke er sulten mer enn hver 3 time nattetid..og det kan mamman leve med;)
Igår sovnet hun 21, våknet for mat midnatt, kl 03 og 05.....og så var det morgen 7.30!!! Det var leeenge siden jeg sov sååå lenge!

Hun sovnet ikke för jeg hadde sluttet å filme, og etter å ha mast seg fram og tilbake litt til...

4 kommentarer:

Ove Andrè, Stina Beate, Anders Kristoffer og Emma Victoria Klungreset. sa...

Så nyyydelig hun er, rare ting de små gjør innimellom. Anders også hev seg over på siden, men dytta hode så langt opp mot hodegavln som han kunne han da :)

Ove Andrè, Stina Beate, Anders Kristoffer og Emma Victoria Klungreset. sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Lisa sa...

Stina: det gjör hun her også, kjörer hodet opp i sengegavlen, bretter hoet bakover, så det ser ut som hodet triller av nakken. Det ser görvemmelig ut, em nsover godt gjör hun tydligvis...

Ove Andrè, Stina Beate, Anders Kristoffer og Emma Victoria Klungreset. sa...

hihi, ja akkuratt slik ja....men vet du hva, sånn ligger vist jeg på natta å i følge kællen....er det rart man får vondt i nakken sier jeg ;)