Livet som mamma til Nicolai og Filippa

söndag 11 april 2010

Saueklipp og familiebesök

Igår fikk jeg besök av min bror, svigerinne og deres to dötre + mamman min.
De skulel hjelpe meg med å klippe de to sauene våre som vi ärlig talt burde ha klippet for et par uker siden.
Men igår fikk vi det altså til.

Jeg klipte Molly, og det så ut som om jeg hadde klippet i blinde....med hendene på ryggen. Snakk om skamklippet. Så dårlig har jeg ikke klippet en sau för!
Men hun fikk det ihvertfall av.....en dårlig tröst;)

Min bror klippet Lill-lammet. Og snakk om dreven klipper da! Eller skal man si klöpper!
Dette var förste gang han klippet sau, men ahn ahr tydlig hatt god trening i å klippe seg selv de seneste årene;) Tror jeg skal be han inn til höste og jeg......
Min sönn var i slaget og storkosa seg ute hele dagen:)

Min bror rasket fram trampolina fra låven og monterte opp den også....mens jeg klipte Molly. Snakk om effektiv....hvorfor har ikke de genene drypept over på meg mon tro?? *funderer*


Lillemor på mormors arm.... det var veldig spennende å se på sau bli klippet.

Inga kommentarer: