Livet som mamma til Nicolai og Filippa

lördag 3 april 2010

TV3s oppfölging av Russejentene i "Svinesund-handel i Grenseland"

I dag tok jeg med meg småtrolla mine og satte nesa opp til TVBODEN for å se TV3-filminga av Russejentenes bilvasking som kommer med i programmet "Svinesund-handel i Grenseland" litt senere denne våren.

De gjorde nemlig en deal med Johannes, sönnen til eier Siwert Hjalmarsson om å vaske bilene og gjöre god reklame for TVBODEN i episode nr 2 av tvprogrammet.
Og det fulgte TV3 opp i dag.
God sponsing vil jeg kalle det;) TVBODEN-logoen lyser nå over hele bakruta til jentenes russebil, og Siwert selv virket temmelig fornöyd.

Her er det de endte opp med:
Det blir nok "dunka-dunk" i den russebilen i mai:)


Ser ut til at Johannes også kosa seg rett så bra....

Spille på kropp og sex, jadda, det selger.... og blyghet.... nja, hva er det?
Synes de er flinke jeg.



TVBODEN hadde også fått trykket opp bikini og badedrakt med Kicker og TVBODEN
-logo.
Ordentlig skal det väre.
TV3 fikk sitt, TVBODEN fikk sitt, Russejentene fikk sitt.
Og jeg fikk mitt. Frisk luft, underholdning og sol i trynet:)
Ha en fin påskeaften videre! Snart er det dags for lördagsbad på storetroll, pizza og film....blir nok Pippi idag og...


Inga kommentarer: