Livet som mamma til Nicolai og Filippa

onsdag 28 april 2010

Nyinnkjöpt til dåp og 17 mai!! :D

Bestilte her for en del uker siden en bunad fra NameIt i str 74(tenkte det skulle funke), men da jeg fikk den hjem formelig druknet lillemor i den.
Så den gikk i retur.
Igår var jeg og barna en tur i Halden for å kjöpe finklär til sönnen og for å fikse litt småting. Da fant jeg den samme bunaden på GiraffenTista Senteret OG i rett str. Måtte ta 62 i selve bunaden(store str), og så valgte jeg str 68 i bunadskjorte-bodyen(så får hun litt vokseplass og bevegelsesfrihet).
Og tilhörende skaut.

Sett noe så sött för eller???:
Synes hun ble helt til å spise opp jeg.


Kjöpte også bunad til sönnen på Sparkjöp på Svinesundparken. Han ville faktisk ha bunad, og jeg synes det er ganske sött på gutter også jeg.
Tror han blir kjempefin! Men fikk ikke til noe pröving og bilde da det var kjempefintvär og sandkassa lokket mer.


Det kommer tidsnok bilder, da det er dåp på söndag:)

Snart er alt i boks. Må bare handle inn, og lage maten. Og det kan jo ikke gjöres masse dager i forveien.

1 kommentar:

Inger-Elise sa...

Verdens vakreste lille tulle! *dååån* og kan tenke meg Nico blir kjempefin i sin bunad også!