Livet som mamma til Nicolai og Filippa

lördag 17 april 2010

CANCELLED....


Disse koffertene skulle nå värt på et fly på vei til Gran Canaria sammen med meg og min familie, min bror og hans familie, og min mor og stefar.
Men på grunn av aske i lufta fra vulkanutbrudd på Island sitter jeg hjemme og fyrer, har sovet nesten hele natten istedetfor å tilbringe den på Gardermoen, og skal bruke hele neste uke på graving i hagen istedetfor å sole, bade og slappe av.
Star Tour ringte i går rundt 18 og forklarte at turen var cancellert.
Meget ventet, men likevel levde vi i håpet om et mirakel. Det kom ikke.....

1 kommentar:

Ove Andrè, Stina Beate, Anders Kristoffer og Emma Victoria Klungreset. sa...

Et ord : DRITT



nei....forresten, får bli et par til : ØSJ MØKK DRITT ASKE SKY !!!
Kjempe kjipt Lisa, skikkelig urettferdig, selv om man ikke kan gjøre noe med hva moder jord gjør, så er det så typisk det skjer nå liksom.....