Livet som mamma til Nicolai og Filippa

torsdag 8 april 2010

Kjöpt verdens söteste....

sandaler til lillefrökna idag.
Vi reiser jo til Gran Canaria litt senere i april, så måtte bare ha dem. De var på salg og kostet 50-lappen.
Var egentlig for å kjöpe vårsko/joggesko til guttungen når jeg fikk syn på dem. Og de er til å spise opp. Knallrosa Nike.
Skikkelig unödvendig kjöp til en som ikke engang kan stå på beina, men kunne ikke dy meg...
Så små....
Det jeg opprinnelig var i byen for å gjöre var å kjöpe maling og div. Nå er jeg lei av alle prosjektene som må gjöres, uten å gjöre noe med dem.
Som f.eks bare noe så enkelt som å male pipemuren.
Stefaren min satte opp ny mur i sommer! Og enda har det ikke kommet så mye som en malingklatt på den.
DET skal jeg gjöre noe med ikveld, istedet for å glo tv....er likevel ikke noe å se på en torsdag...

1 kommentar:

inger-elise sa...

¨så søte sandaler!! :o) skjønner godt du "måtte ha" ! Og den pipemuren har jeg jaggu ikke lagt merke til, greit å få det gjort ja :o)