Livet som mamma til Nicolai og Filippa

fredag 16 april 2010

F.U.C.K.....flydritt!

Jeg skulle liksom til Gardermoen nå inatt da jeg har et fly jeg vil sitte på kl 7 imorgen tidlig.
Meeeen på grunn av vulkanutbrudd på Island og askeskyfall derfra så står alle fly på bakken...og det föles vel sådär...

Jeg hadde gledet emg til sol og varme med hele familien...da min mor fyller 50 når vi er der nede.
Så hun hadde spleiset for barn og barnebarn, og så rett i dass!
Pengene skulle de tydligvis få igjen av reiseselskapet, men det hjelper jo ikke om vi ikke får tatt av.

Vi skal likevel kjöre inn dit inatt troligvis, og innvente rapport(beskjed fra Star Tour), og håpe på take off.


Så kryss fingre og tär at askeskyer har forduftet innen den tid(tror på rosa elefanter som flyr).... og önsk oss lykke til:)

1 kommentar:

Ove Andrè, Stina Beate, Anders Kristoffer og Emma Victoria Klungreset. sa...

Merker jeg blir helt nervøs på dine vegne. Håper sånn at dere får lette !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Krysser alt jeg har for dere !