Livet som mamma til Nicolai og Filippa

onsdag 28 april 2010

Bordkort *check*

Nå er jeg ferdig med bordkortene for söndagens dåp.
Det ble kombinert bordkort og serviettholdere. Synes de ble litt söte jeg. Mallen til Bamsene(som også er en del av mallen som invitasjonene ble klippet etter) kjöpte jeg når jeg fortsatt gikk gravid, netopp med tanke på dåpen.
Falt totalt for idéen med å stappe serviettene i en bamse.
Så det har altså jeg gjort da =)

På bildet er også serviettene vi skal ha. Letet hurramegrundt etter servietter jeg virkelig vil ha, og jaggu fant jeg det på Nordby a gitt:D



Idag har ikke blitt gjort mye fornuftig. Bare latet oss her hjemme. Tror guttungen nesten har gått på veggene, og litt smått til irritasjon for meg til tider.
Veldig kos å väre hjemme med de to små, men konstant "mamma, mamma!, mamma?" en hel dag gjör meg mör i knollen altså:P
Godt jeg ska le nlien sving ut ikveld...
Skal på Tupperware-demo hos svigerinna mi. Skal bli kos. Må ha med fjollefrökna da, men det får gå:)
Hun hade helt sikkert sovet fram til 23-midnatt som vanlig, men jeg tör ikke stole på at hun gjör det.
For da kommer hun sikkert våkne om jeg lar henne väre hjemme:P


Sender meg et bilde av go´ungene mine! De har lekt så fint sammen idag:)

<3 LOVE <3


2 kommentarer:

Ove Andrè, Stina Beate, Anders Kristoffer og Emma Victoria Klungreset. sa...

Litt av en jobb å gjøre klar til dåpen. Håper dere får det kjempekjekt ! For noen herlige bilder da, så stor hun har blitt nå. Rett og slett til å spise opp i bunad. Gleder meg til å se gutten i huset i bunad også :)

Kint@n sa...

Søte små c'',)

Og skjønner godt hvorfor du falt for de serviettene..nydelige!