Livet som mamma til Nicolai og Filippa

tisdag 20 april 2010

Snill mann og xtra-pappa!

Siden vi ble frarövet en Gran Canaria-tur p.g.a vulkanutbrudd på Island, ble vi ganske så nedfor og ekstremt skuffet.... så klart.

Lördagen gikk med til ordentlig furting og suring for min del, men humöret steg utover kvelden da det var lasagne og Shrek som lördagsfilm. Og for förste gang var mannen med på min og sönnens lille lördagsrituale.

Både lördag og söndag gikk emd til skogsarbeid for mann og sönn, og graving og vognsitting/soving for frökna og meg:)

Når jeg kom inn igår etter litt graving i hagen satt min samboer og booket weekend-reise til LEGOLAND av alle ting;)

Sönnen har tjatet om Legoland i evigheter fordi en på dagis har värt der, jeg var der for 20 år siden, og mannen har aldri värt der.


Så vi reiser sörover tidlig torsdag morgen med unger og pikpak for å kose oss 2 dager på Legoland.

2 kommentarer:

inger-Elise sa...

Åh, så snill han er! Blir stas med legoland tur vettu, og godt for dere å få en liten miniferie allikavæl :o)

Ove Andrè, Stina Beate, Anders Kristoffer og Emma Victoria Klungreset. sa...

Ååååå...så koselig da Lisa, unner dere det masse ! Håper dere får fint vær og masse kos. GOD TUR!!!