Livet som mamma til Nicolai og Filippa

tisdag 19 januari 2010

Bye bye shoes...

Årets nyttårsforsett var å rydde i mine altfor mange sko. Man bruker jo ha så höye krav til seg selv når det gjelder akkurat nyttårsforsetter, som å slutte å röyke f.eks... og som man aldri klarer å innfri. Men siden graviditeten av lillefrökna med fölgende superkvalme tvang meg til å slutte(og takk og lov for det), så ville jeg heller dette året gi meg selv et forsett jeg for én gangs skyld skulle klare.
Og det var å rydde i alle skoparene jeg har samlet på meg de siste par årene. Jeg har en hang til å handle sko....fordi de er fine osv.
Idag var dagen da dette skulle gjöres. Sukk og stönn og litt innbildte tårer...
Det gikk fra dette....:




15 par sko og 30 min senere ser det slik ut:
Jadda, det ser fortsatt litt rotete ut, men det ER ryddet. Ganske grundig og det.
Som mannen så pent sa det: barna i Afrika blir sikkert görglade for å få dine röde höyhölede sko:P Takk for den liksom! :o)

Inga kommentarer: