Livet som mamma til Nicolai og Filippa

onsdag 13 januari 2010

Godt sovehjerte i kulda

Idag var det opp tidlig for å svippe sönnen bort til dagiset. Deretter hopp i dusj för mann skulle avgårde. Vet aldri når man komemr i dusjen ellers. Lillefröken har en tendens til å skrike så fort man har satt föttene i dusjen:-P Og da er det lettere om noen er her for evnt å plukke henne opp så jeg får kost meg i varmtvannet.

11.30 gikk vi avgårde for 3 dagen på rad, tok omveien rundt kirken for å få en litt lengre tur idag.
-9 grader og solen stekte, og det var så vakkert å se utover de snödekte jordene. Lille fröken er godt pakket inn!


Vel hjemme igjen parkerte jeg vogna på utsiden kjökkenvinduet(må få kjöpt meg babycall så jeg slipper springe til vinduet hele tiden). Når klokken rundet 14.30 ventet jeg vel at hun skulle våkne snart, og sprang flitting til vinduet for å se om det rörte seg i vogna. Melken sprengte på, men ingen baby var i bevegelse.

15.15 kom en liten tass av en sönn inn döra og fortalte at lillesöster skrek. Jösses, nesten 4 timer sövn!!

Sover tydligvis godt ute i kulden.

Nå har jeg satt skillingsbolledeig, og den står nå til heving foran vedovnen. Skulle vel ärlig talt ikke ete sånt, men boller er litt mat, så da er det lov;-)

1 kommentar:

Inger-Elise sa...

Flink du er til å gå tur da :o)
Høres deilig ut for tulla å sove ute også, godt at den verste kulda har gitt seg!