Livet som mamma til Nicolai og Filippa

fredag 15 januari 2010

Veldig gode nyheter, og lek i snöen...

Idag var min beste venn og samboeren hennes på ultralyd. De hadde tid kl 12.
Jeg og sönnen var ute i snöen bak huset og laget akebane til akebrettet. Skulle vel ärlig talt gjort det tidligere, men idag kom snöskuffa fram, og bötter med vann!! Lillefrökna sov sött i vogna, gjör det fortsatt faktisk.
Når vi var ferdige med å helle på vann og trampe til akebanen, bääet det inn en mld på mobilen( jeg har sauenes breking som meldingslyd).

Status fra UL:
16 juni har de fått som termin for å si velkommen til ei lita JENTE!! Ei venninne til lillefröken mi da jo!
Jeg fyller år den 15, så jeg kan vel si at jeg håper hun dukker upp på akkurat min dag.
Men uansett når hun velger å komme så er akkurat DEN dagen den rette.

Jeg gleder meg som en unge, og jeg skulle vel ikke innrömme det for noen men jeg savner den fölelsen av å gå gravid og glede seg til noe.(...har jeg glemt hvor grusomt hormonell jeg var tro???)
Helt teit med tanke på at jeg har verdens godeste lille fröken å kose med, og en sönn som er min lille prins.....ok da...veldig trollegutt er han om man skal väre ärlig;-)

Sönnen i full fart rett i hekken*LOL*



Gratulerer så mye til de vordende prinsesseforeldrene: http://ingerilays.blogg.no/

2 kommentarer:

Ove Andrè, Stina Beate, Anders Kristoffer og Emma Victoria Klungreset. sa...

ooooj.....rett i hekken a gitt....hihi

Inger-Elise sa...

:o) :o) Dette blir stas!!