Livet som mamma til Nicolai og Filippa

söndag 19 april 2009

Elskede ingefär, shopping og.....grapefrukt???

Lördag.... Bare ordet lyder deilig. Litt sol, shopping, slappings og nytings.
Nja, ble ikke helt som planlagt, men kos alikevel den her lördagen.
Skulle egentlig nyte sola i hagen som aldri för.....men fölte for å hilse på i Sarpsborg og ei venninne der istedet. Og flekke henne med utpå en aldri så liten shoppingrunde. Bare liten...småting. + at jeg måtte pröve bukser og sjekke at str var riktig av det jeg bestillte over nettet her om dagen(jeg hadde valgt feil).
Ble bare litt maskara, bollespising, og handling av mat, og slitne og såre tasser av egentlig ålreite höye heler.
Trött! En time på det senteret holdt på å ta knekken på den halvfeite gravide dama her. Slepe med seg sönn og venninne til närmeste bakeri/kiosk u name it: Gi meg noe og drikke og det litt kvikt. Ble en dispensercola. Gud, så godt!

Prövde forövrig ingefär-tabletter jeg hadde liggende imorges mot den gjenstridige sure oppstötsmaken. Funka gull det der.

Og på vei hjem en snarvisitt innom Svinesund for å handle det viktigeste...lördagsmat. Valget falt på taco. Blir godt. Gleder meg til min elskede kommer hjem. Men når jeg og sönn stroset rundt i grönnsakene så så jeg en stor og fin og gul og rund sak. En grapefrukt. Vet ikke hvorfor den utmerket seg, eller hvorfor jeg fölte at den bare MÅTTE bli med meg hjem i papirposen...
men den ligger nå halvt fortärt på kjökkenbenken hvertfall. Var vel et eller annet vi ville ha der da. Grynet sugen på C-vitamin?

Näh, nu skal det mekkes taco snart. Först 15 min strekk og slapp på soffan.

Inga kommentarer: