Livet som mamma til Nicolai og Filippa

måndag 27 april 2009

Lettere oppdatering av helgen som var.....

Rakk ikke skrive noe i helgen, så tar et igjen nå istedet.....för jeg og min kjäre skal i vei til förste legebesök senere idag. Sikkert ikke så himla spennende å bli skrevet inn, men vi gleder oss stort:-)

Lördagen: Dagen begynte bra, fortsatte enda bedre og avsluttet herlig. Mannen dro på jobb, og jeg fölte en trang til å väre ute, sol og pent vär jo. Så hörte litt rundt om selskap, og mamma og stefar skulle ta seg en tur ned på grilling av pölser. Jeg og sönnen gikk ut,luket ugress og röslet vekk fjorårets gamle dritt fra blomsterbeddene. Sola stekte, av med det ene plagget etter det andre.
Inn å bytte til lettere klär.....inn å slenge av seg det jeg hadde byttet til. Endte opp med jeansshorts og bh. Sönnen kastet alt unntatt boxershorts og t-skjorte.
Mamma og stefar kom rundt 13......med splitter ny 2 hjulssykkel til sönnen, + materiale til en ny sandkasse. Den som var her på gården var liten og morken og kke lenger eksisterende.

Mamma satte igang der jeg holdt på....ut over dagen var så og si hele hagen shinet og raket ved hejlp av de 2. Takketitakk foreldre!
Dagen ble tilbringt halvnaken fram til elskling kom hjem 19.45, da begynte det å bli kjöligere. Men bare noe sånt som å svette halvnaken i sola 25 april..... DIGG altså!
Kvelden ble avsluttet med med kjäre.

Söndag: Kan vel egentlig bare si at väret ikke var som dagen för, og at jeg var dödstrött..... tilbringet mesteparten av dagen sovende i i ntervaller på soffaen. Lage middag, ete....sove, kose sönn....sove....osv.... Mannen kom hjem, soffa, se tv....sovne..... bli vekket....sove videre i senga.....våkne rundt 1...tisse...sove igjen. Og nå venter jeg på at klokken skal bli litt over 13, så jeg kan levere sönnen i barnehagen.... og vi på innskrivning hos marnmorskan. Glede seg!

Inga kommentarer: