Livet som mamma til Nicolai og Filippa

söndag 12 april 2009

Pizza och tårar till frukost/lunch!

Hjälpes! Klockan är 11.00, och hungern tar snart över min kropp!
Fick ett enormt sug efter pizza stax efter att sambon hade åkt iväg till jobbet. Så jag satte igång med pizzagörande, tina upp lite tacoköttfärs från förra veckan, halvfabrikat-pizzabotten+allt det andra du vet.
Slängde ihop allt och smellde in det i ungnen.... 10-12 min att vänta. Strax klar. Men nejdå, tror du jag och min mage har tid å vänta så länge? Jag satte i å stortuta efter 5 min. Maten va ju inte klar än, och jag va hungrig. Jag åt faktisk frukost 8.30 i morse.
Jaha du, dom där roliga hormonerna har tagit bo i min kropp och vänder rundt om på alltihopa.
Fan, börja stortjuta för att maten inte e klar! Jisses! Nu e allt bra igen. Maten står på bordet...skall bara kyla av sig lite innan den åken ner i matkvarnen.

Sen ut och sola lite i värmen innan jobbet ikväll.

Kram

Inga kommentarer: