Livet som mamma til Nicolai og Filippa

onsdag 15 april 2009

Morroa har begynt....og på norsk


Uach! Våknet i morges, sulten som vanlig. Ikke noe stort nummer utav det, bare å putte i seg en Risifrutti, surfe innom restauranten og grabbe med seg et par baguetter, för man vender nesa inn på jobben for så å oppdage at dagen kommer bli lang. Veeeldig lang. Takk gode gud for at hverdagen er på plass igjen, og at påska er sopet under matta for denne gang. Det betyr stille og rolig formiddagsvakt på jobb. Det begynte med en kraftig metallsmak i munnen...vet dette er vanlig, men utover gikk det over i en kronisk, ubotelig og ganske så irriterendes kvalme som sitter i enda. Og dum var jeg og tok noe surt å drikke, ble jo bare värre. Så nå sitter jeg da med en spysmak i munnen og all mat smaker si sådär.
Ikke nok med det....Se&Hör var utlest og sladderuka var oppdatert da jeg dumpet ned på stolen for å hvile ryggen litt. Den er sånn passe behagelig å henge på.
Og jeg sovna! Var riktignok ikke mange minuttene för det plinget i inngangsdöra og en kunde kom inn. Jeg skvatt opp som om jeg hadde en fjär i baken. Artig! Heldigvis oppdaget ikke kunden at jeg for noen sekunder siden hadde värt på drömmetur, og jeg kvalte en megagjesp.

Jeg er nå 6+6 og går over i erte-/bringebärfasen imorgen. Det vil si at grynet som har har tatt kroppen min i besittelse nå er cirka stor som en ert, men i slutten av uke 7 på vei til störrelse som et lite bringebär....eller noe sånt.
Magen fortsatt stor. Var innom jobben til mannen igår, og sjefen hans spurte pent når jeg hadde gått om det var noe han burde få vite om.... Så jo det synes.... morgenen er grei, utover dagen jeg hovner opp og ser ut som uke 20-25. Så hva sier man om noen spör? ;-)

Nå er det snart gulrötter,agurk og dip som gjelder....for DET er kveldens store sug.....etter å ha tilfredsstillt kroppen med 2 stk cheese fra McDonalds.

Inga kommentarer: