Livet som mamma til Nicolai og Filippa

tisdag 28 april 2009

Förste möte med MVC:-)

Ja, idag har jeg og min kjäre värt på vårt förste möte med MVC. Innskrivning som det kalles. Egentlig ikke så mye nytt info for meg som gikk igjenom det der for exakt 5 år siden, mer en oppdatering. Men for mannen så var jo alt nytt. Alle blodpröver får jeg tydligvis ta på labben på sykehuset....litt tungvindt. Får ikke gjort för neste mandag det der. Ellers var det bare info om drikking og röyking, og evnt tidligere graviditeter og familiesjukdommer. Og så rykket hun meg 2 dager bakover. Jeg trodde jeg var 8+5, ho parkerte meg på 8+3:( *furt* Man vil jo fort frem da!..selv om det gjalt bare 2 dager..
Neste möte blir 18 mai. Da skal jeg visst få svar på de prövene jeg skal ta neste mandag....om jeg har HIV eller hepatitt eller klamydia..... Artig viten.
Mens vi var der, hadde vi parkert storebror på dagiset så lenge. Så vi benyttet sjansen å droppe innom Park og dytte innpå litt mat mens vi enda hadde barnefri. Godt for skrubbsulten mage. Ble en 9" omgjort Rambo...(pizza) på meg, og Park-burger på min kjäre.

Og deretter til Skopiraten for å innhandle nye vår/jobbesko til sönnen. Valget falt på et par svarte Adidas. Stor glede for min sönn. "Ååh, de var töffe".....var sånn ca reaksjonen vi fikk.

Mann trött, sovnet når vi kom hjem. Sönn slapper av med en film. Jeg har dryppet katten Grågg emd flåttmiddel og håper jeg slipper uhumskheter inn fler ganger.

Ha en finfin kveld. Back to work imårra...blä

Inga kommentarer: