Livet som mamma til Nicolai og Filippa

måndag 28 december 2009

Lite sövn og BVC-besök

Sovet veldig få timer i natt. Dritmorsomt! En liten fröken var extremt urolig og skrek det meste av gårskvelden. Sönnen har sovet hos sin morfar inatt, og det er jeg glad for akkurat nå. Det endte med at jeg sovnet på soffaen og lillemor i kurven i stua.
Sovnet rundt 03.00 tiden, og hun våknet for mat rundt 05.45 tror jeg klokka var. Jeg havnet i koma på soffaen igjen, og våknet av matfröken 07.45.
Shit!
Jeg hadde en erindring bak i hodet om at vi skulle väre på BVC i dag kl. 09.00.
Joda, ganske riktig. Jeg kastet meg i dusjen, heldigvis sov lillemor gjennom det, og fikk på meg klär i en fart.
Av med pysj på lillemor, på med klär og ut i bil. Takke tusan for 4-hjulsdreven bil!
Det hadde snödd en del igjen igår kvled og inatt, så det lå et fint lag snö på veien som ikke hadde blitt måket bort enda.

Idag veide hun 4790 gram, var 53 cm lang, og hodets omkrets er nå 36,5 cm.
Så hun går opp rundt 300 gram i uka +/-, og det er bra. Mamma har nok mat hvertfall;)

Idag skal dagen tilbringes på soffan, ingenting skal gjöres. Mann hjemme, sjuk. Sönn kommer vel etterhvert.

Ha en fin dag=)

Inga kommentarer: