Livet som mamma til Nicolai og Filippa

onsdag 2 december 2009

Hmm, se hva jeg fant en uke etter...

For nesten nöyaktig en uke siden så jeg slik ut. Dette bildet er tatt 13:10. Jeg trodde jo jeg hadde noe på fölelsen så jeg tenkte oppdatere magebilde siden jeg ikke hadde tatt noe etter uke 33.

12 timer og 4 minutter senere var halvparten av magestörrelsen borte, og innholdet hadde sett dagens lys...jeg og samboeren hadde fått en datter.

Hun har så og si endevendt hele livet, det var en god stund siden sist jeg gjorde dette, föler meg nesten som nybegynner igjen. Men herlig herlig fölelse! Og man er jo på en måte nybegynner hver gang tydligvis, siden ikke ett barn er like.
Og det kan jeg skrive under på.

Sönnen ville ha mat annenhver time, lille frökna her spiser så og si prikk hver 3 time....men med litt ammekos innimellom. Melkesprengen har begynt å gi seg, hun tömmer bedre, og så har kroppen begynt å tilpasse seg hennes matbehov... endelig.

Vi koser oss, mannen begynner dra på seg en kraftig forkjölelse sammen med sönnen.
Det sterke kjönn har klart seg enn så lenge;)

Siden fredag hjemkomst har vi forbruket halvannen pakke bleier, netopp skiftet og fått på ren, så spraker det til igjen. Og da er det bare å begynne på nytt. Artig! Men så söt og sjarmerende som hun er så glir hun unna med det også:)

Slik ser hun ut nesten en uke etter födsel. Ukesbursdag til natten 01:14. Bare noen timer til...


I går kveld var det en som bäsjet ned hele seg. Da var det rett i vasken for å skylle den nedre delen av kroppen. Og det var en som koste seg i vasken på badet gitt. Hihi..

Inga kommentarer: