Livet som mamma til Nicolai og Filippa

onsdag 25 november 2009

Bye bye slimpropp! (for de fölsomme, ikke les innlegget)

Ja, slik er det da altså. Ordet slimpropp gir assosiasjoner til noe uach og lite hyggelig. Men for meg er det da enda et steg närmere lukten av liten bebis. En bebis jeg lengter sjukt etter.
Har netopp kommet ut av dusjen og fått på meg klärne.
Men i dusjen fikk jeg en slimete opplevelse da jeg vasket meg på ikke nevnte steder. Ikke som sist med sönnen da vannet gikk som en foss og jeg klatret i dusjen og slimproppen kom i samme slengen.
Men nå kom den smygende, lett blodblandet. Magen har verket litt si og så hele morgenen, men siden den har gjort det den seneste uken fra og til, så nekter jeg legge så mye i det för jeg skriker av smerte og tvilen forsvinner av den grunn gjerne sammen med vannet...

Jeg må en kjapp tur i banken i Halden idag, så jeg er pittelitt urolig...nei feil ord, ikke urolig. Spent! Jeg tenker faktisk ta med meg den ferdig pakkede bagen idag. Den kan jo ligge i bilen sånn i tilfelle:)
Tror nok ikke noe skjer idag, men det hadde värt göy. 25 november idag. Det er lönningsdag i Sverige.
Da kunne vel jeg også fått lönn for strevet idag som alle andre syns jeg.

Bye bye! Brumbrumm og ivei til Moderlandet!

1 kommentar:

Ove Andrè, Stina Beate, Anders Kristoffer og Emma Victoria Klungreset. sa...

Er ikke følsom for slike ting, bare utrolig fasinert :) Gratulerer vennen! Kose dere MAX !!!! Gleder meg til å få en sniktitt på lille mirakelet :)