Livet som mamma til Nicolai og Filippa

torsdag 12 november 2009

Sauene hjemme igjen:)

Jahapp, idag ble ikke som jeg hadde tenkt meg....i det hele tatt. Både positivt, og litt smånegativt.
Gubben gjorde seg istand og tok med seg guttungen for å levere på dagis og selv dra på jobb. 5 min senere kom han hjem igjen!
Han tok fri fra jobben idag. Ja, det var död på min släkke alene og gjöre akkurat hva som passer meg-dag. Siste denne uken. Jeg burde vel egentlig väre glad for at jeg fikk en dag med han, med tanke på hvor mye han jobber. Men akkurat idag var jeg litt grinete, litt lei...og ville faktisk ha dagen for meg selv. Ryggen har ikke värt morsom inatt.
Så det bar heller avgårde for å hente de 3 jentene våre: sauene. Som netopp har fått sitt lille bevis på hva de har sysslet med i 3 uker. De har lekt med pappa-bä og blitt rosa på rumpan;)
Jeg har savnet dem, savnet dem masse. Rart det der... det har manglet noe når man parkerer bilen, eller kommer ut av döra på morgenen. Ingen som bääer og breker og maser om mat eller kos. Bare värt tyst. Kattene er ikke samme sak. De er faktisk nesten mer til irritasjon der de ska ligge å fete ut og pelse ned alt som er av hus. Nei, bedre om de gjör jobben ute og fanger mus.
Etter sauehenting bar det av til Nordby for å kjöpe bursdagsgave til sönnen. Ble et slags tv-spill med läresystem.... Slik ser den ut: http://www.br-leksaker.se/produkter/vsmile-tv-learning-system-10/ . Virket bedre enn noe vanlig ninteno eller sånn. Og Wii´en vil jeg ha for meg selv:p Det var tilbud på en slik på BR-Leksaker til og med idag....så jeg var lovlig sent ute.. Men da kan man utöke dette til å kjöpe flere spill til evnt jul. Og en håndkontoll til eller så. Så der har man gaveönske ferdig til evnt familie. Smart.
Deretter på Maximat for å handle det nödvendige. Idag fulgte mini-bleier med hjem:D Så nå er alt klart til lille Fröken kommer! ....nesten hvertfall...om vaskerommet kunne bli klart så vi får en stelleplass.
Nå står snart nissegröt på menyen. Nam altså!



Inga kommentarer: