Livet som mamma til Nicolai og Filippa

söndag 15 november 2009

Enda en av disse drittdagene....og er födsel igang??

Uff, ordentlig mökkadag igjen... Bare lei lei lei alt som er. Ser virkelig ikke mye positivt i noe särlig om dagen. Jeg er lei av å väre alene, jeg er drittlei av å gå gravid, lei av å väre ifölge meg overvektig, lei av at gubben jobber som han gjör, lei av ikke å ha tid for meg selv da sönnen er hjemme, lei av dårlig samvittighet, og lei når lillemann ikke er hjemme. Noe å bli klok på? Nei.

Har ikke gjort mye fornuftig idag heller...som vanlig. Guttegull spurte pent om vi ikke skulle ta en kjöretur idag... "Njä, vet ikke jeg" var svaret han fikk. Så spurte jeg om hva han tenkte på. Han ville gjerne en tur til Nordby og spise verdens beste is!
Hva svarer man til det da, bortsettfra å sette seg i bilen og gjöre akkurat det?! :)
Han er litt söt og. Slo av en liten prat med sjefen på jobben, for det er der verdens beste is finnes...tydligvis;)

Hjem. Släfe. Fikk en bestilling på pannekaker av sönnen.
Jaha, skal jeg så skal jeg steke pannekaker. VM i pannekakesteking er nå unnagjort og delvis fortärt. Det ble jä... masse pannekaker.

Hele dagen har magen värt ordentlig dum!!
Sammentrekninger som spöker. Et lite barnehode som rett og slett kjörer seg ned mellom beina mine. Föles slik. Vondt, ubehagelig og enda litt mer vondt. Sammentrekninger, enda litt mer vondt....og OJ, er födsel igang alt??

Nähda, ikke tror jeg det nei. Bare gubbens del av barnet som jävlas med meg tror jeg.
Men enda en indikasjon på at jeg ikke tror jeg går full tid ut. Kroppen jobber, kroppen över...for fullt! Natt til i dag var ikke göy. Stort sett mer våken enn sovende. Magevondt. Spöker.

Kom igjen, kom ut snart!

Inga kommentarer: