Livet som mamma til Nicolai og Filippa

torsdag 19 november 2009

Noe på G?

Jeg sitter pling lys våken. Klokken er litt over 01:00. Magen og kroppen har hatt det morsomt på min bekostning hele kvelden. Mannen og jeg parkerte i senga for å se på film rundt kl 22. Gjennom hele filmen har kroppen jobbet. Vi så forresten "Charlie Wilson´s War" . Bra film altså. Til tross for at jeg var litt distrahert. Utallige tissepauser. Og mulende verking.
La meg for å sove, mann skulle lese litt bok. Jeg får ikke sove. Jeg har ligget å regnet sekunder. Verker nå i ryggen som går over i underlivet. Spennende dette;) Minner om 5 år siden minus noen få uker.

Så får vi da se når jeg oppdaterer denne bloggen igjen. Kanskje har hun sett dagens lys ilöpet av det neste dögnet.
Min mor og stefars bryllupsdag idag. Den 19 november. Jeg håpet på denne dagen. Hadde värt göy.

Snakkes! =)

Inga kommentarer: