Livet som mamma til Nicolai og Filippa

tisdag 17 november 2009

Vann i kroppen gir hallongfingre

Artig dette med gravide fölger. Vekt som stiger til uante höyder, sure oppstöt, tarmkröll, slimpropp og alle disse andre fine ord og gravidplager. En annen er vannoppsamling i kroppen.

Dit har jeg kommet nå. Vann i kroppen. Värt der en stund, men idag så jeg for alvor hva som kan skje om man trasker rundt en times tid på et kjöpesenter med sin mor. Vi skulle bare titte på bursdagsgave til min sönn, og hun trengte vite hva vi hadde kjöpt, da hun tenkte kjöpe noe tilbehör. Vi var der vel i 2 timer totalt, og da rakk vi tilogmed slenge innpå litt mat. Veggieburger til henne, og ClubSandwich til meg...nam!

Fingrene og hendene mine så ut som om man tar en gummihandske og blåser den lett opp. Dritartig! Og til tross for stötteströmper(wow sexy!) og Eccostövletter(gode å gå i selv på senter) så kjente jeg at fötter og legger hadde veldig lyst til å sprenge seg vei gjennom alt som var. Jeg handlet meg ferdig og nappet opp sönnen fra dagis på vei hjem. Da bar det rett i soffan i litt over 1 time med beina höyt.

Bedre nå heldigvis.
Tror jeg får höre med Bm imorgen om det er noe annet jeg kan finne på mens jeg venter på at frökna skal komme ut. Elelr råder hun meg bare til å släfe kanskje? Lett med en mann som jobber som han gjör, og en sönn på snart 5 år.

Nå er det snart Kyllingfilét, wok og nudler för Wisteria Lane og kverning av svinekjött....men det siste får mannen nok ta.

Klem L

Inga kommentarer: