Livet som mamma til Nicolai og Filippa

torsdag 19 november 2009

Dårlig med bebis enda gitt...

Jeg sovnet trött og sliten på soffan rundt 03.00 engang inatt etter å ha fyrt opp og fått gradene i huset opp fra 18 til 23. Våknet med et rykk av at 06.00 nyhetene på P4 slo igang.
Jeg måtte kjenne etter hvordan det sto til i kroppen, og der var ingen rier! Ikke så mye som en öm kynner engang. Snakk om skuffet da!
Men nå har hun lille fröken smått begynt å rote det til der nede igjen. Så vi får da se utover dagen.

Nå skal jeg slenge meg på soffan og håpe på å få meg litt mer sövn enn de knappe 3 timene jeg fikk inatt.

2 kommentarer:

Ove Andrè, Stina Beate, Anders Kristoffer og Emma Victoria Klungreset. sa...

oj, såpass mye som skjer med deg nå ja. Da forstår jeg dere går i spenning der hjemme. Det er spennende, men også litt tøft å gå slik å vente, vente....veeeeente.

Håper lille snuppa finner veien ut snart. Tenker vi tar en besøk senere jeg, så ikke vi kommer rasende inn i full fødsel på deg...hihi. Er det noe du kunne tenkt deg eller trenger til vesle tulla som er på vei da ????

Lisa sa...

Behöver ikke finne på noe. Bare koselig med besök:)
Joda, ting skjer og ikke. Og jeg liker ikke bli lurt på den måten. Jeg föler meg snytt på et stk bebis idag, som ifölge meg skulle ligget i armene mine om kroppen hadde gjort som den begynte på:p